Zaman berubah amat pantas. Sepantas maklumat yang kita terima dalam masa beberapa saat sahaja sudah di hujung jari. Adakalanya anda lebih pantas menerima maklumat berbanding wartawan. Di era informasi ini, setiap individu harus pantas dalam segala hal. Pantas merebut peluang-peluang yang ada di hadapan. Pantas berfikir. Pantas bertindak membuat keputusan tepat. Masalah paling besar, kebanyakan pantas bertindak untuk sesuatu yang tidak bermanfaat tetapi berfikir berpuluh kali untuk merebut peluang keemasan.

Bertindak pantas kali ini berkaitan bagaimana pantasnya kita merebut peluang menjana pendapatan sampingan di alam maya. Menjana pendapatan di alam maya atau di internet bukan cerita kosong. Bagi mereka yang pantas bertindak, sesungguhnya berjaya menjana pendapatan empat hingga lima angka. Khas untuk anda yang masih mencari peluang menjana pendapatan, peluang terbuka luas di alam maya. Terpulang kepada anda bagaimana pantasnya anda merebut peluang atau masih bertangguh kerana selesa dengan gaji sekarang.

Kali ini saya kongsikan kepada anda peluang menjana pendapatan melalui program affiliate Tim Infokerjaya. Ramai yang tidak tahu tentang Tim Infokerjaya sama ada program affiliatenya mahupun produk yang diterbitkan oleh Tim Infokerjaya. Tim Infokerjaya merupakan penerbit Info Kerjaya terkemuka di Malaysia. Ramai graduan Malaysia yang berjaya mencapai impian mereka khususnya dalam sektor awam hasil panduan Info Kerjaya. Sebagai contoh Rujukan Peperiksaan Online untuk jawatan tertentu telah berjaya membantu ramai calon. Bagi mereka yang pernah menjadi calon peperiksaan untuk kerjaya dalam kerajaan, tentu sudah biasa dengar mengenai pelbagai rujukan yang diterbitkan oleh Tim Info Kerjaya. Rujukan dari Tim Info Kerjaya telah bantu ramai calon peperiksaan berjaya lulus sejak dari tahun 2008 lagi.

MENGAPA PERLU MENYERTAI TIM INFOKERJAYA?

Tim Infokerjaya merupakan platform program affiliate untuk kesemua Produk Info Kerjaya. Produk Tim Info Kerjaya disasarkan kepada lepasan graduan yang bakal menduduki Peperiksaan Online dan Menghadiri Temu duga. Calon tentu memerlukan panduan untuk penyelesaian masalah yang bakal calon hadapi. Sepanjang tahun SPA membuka permohonan iklan jawatan baharu yang bakal diisi oleh lepasan graduan. Setiap tahun berpuluh ribu graduan bersaing mendapatkan beberapa kekosongan jawatan. Graduan yang mempunyai persiapan untuk menduduki Peperiksaan Online dan Temuduga akan berjaya mendapat tempat. Semua rujukan ini ada di Tim Info Kerjaya yang sentiasa dikemas kini dari semasa ke semasa. Anda boleh nampak peluang menjana pendapatan melalui program affiliate Tim Infokerjaya? Bertindak pantas.

Komisyen yang diterima oleh agen affiliate!


BAGAIMANA CARA MENYERTAI AFFILIATE TIM INFOKERJAYA?

Penyertaan affiliate ini percuma. Satu perkara yang saya bagi tahu, komisyen dia bagi memang kaw-kaw Tapi bukan semua orang boleh join affiliate dia ni. Program affiliate dia agak tertutup macam ala-ala kroni pun ada. Tapi jika anda mahu join, diorang akan buka juga permintaan anda. Sekali dapat join anda akan dilatih cara menjana pendapatan sehingga anda menjadi super affiliate. Menjadi super affiliate bukan mudah jika tidak mempunyai banyak pengetahuan tentang affiliate. Untuk menjadi seorang super affiliate anda perlu memasarkan produk melalui jaringan yang mampu menarik jumlah trafik yang besar ke halaman jualan dan seterusnya anda berjaya menjana jualan yang tinggi. Untuk mencapai sasaran ini ia berterusan untuk jangka masa panjang selagi program affiliate wujud. Oleh itu sebelum menyertai program affiliate Tim Infokerjaya adalah lebih baik baca dan khatam dahulu Affiliate Kickstart sebelum menyertai program affiliate niche info kerjaya ini. Panduan ini akan membantu agen affiliate cara yang betul mempromosi produk niche info kerjaya. Faham dulu barulah buat gerak kerja dan cuba buat komisyen.

Sekali lagi, jika berminat mahu join affiliate Tim Infokerjaya, baca Affiliate Kickstart dan anda akan diajar cara join affiliate dan cara promosi produk Tim Infokerjaya. Panduan ini bukan selalu buka, rezeki anda jika ia masih dibuka semasa anda membaca entri ini.

Sebagai rujukan, Tim Infokerjaya antara program affiliate di Malaysia yang sangat menarik kerana melakukan pembayaran setiap komisyen yang diterima. Perlu diingat, panduan yang diterbitkan oleh Tim Info Kerjaya tidak dijual sepanjang masa. Ia hanya dibuka jualan apabila terdapat iklan Peperiksaan Online atau Temuduga sahaja iaitu lebih kurang 7 hari jualan dibuka. Walaupun begitu, ada agen affiliate berjaya menjana pendapatan sehingga 4 angka dalam masa 7 hari. Mantap gais..

ANTARA PRODUK TIM INFOKERJAYA


dan banyak lagi..

Post a Comment