Buat duit dengan affiliate sangat sangat mengasyikkan. Jika promosi anda power boleh menjana pendapatan sehingga 4 angka dalam masa 2 hari. Ini bukan tipu ya. Sebagai agen affiliate saya selalu melihat komisyen rakan-rakan meroket dalam masa dua hari setiap kali ada cabaran affiliate.

Bagi yang baru mengenal dunia affiliate, saya ingin katakan program affiliate itu bagus sebagai lubuk buat duit. Kita tidak perlu susah-susah berhadapan dengan segala pertanyaan pelanggan produk. Biarlah tuan punya produk yang menjawab kesemua soalan daripada pelanggan. Sebagai affiliate, kita cuma join affiliate, bantu promosi, kalau berjaya buat jualan, kita dapat komisyen. Banyak jualan maka banyaklah juga komisyen kita dapat. Begitulah konsepnya.

Mahu jadi affiliate jangan jadi agen affiliate yang biasa-biasa saja. Alang-alang mahu menjana pendapatan dengan affiliate, biar dapat komisyen banyak. Kalau masih belum berjaya menjana pendapatan dengan affiliate Rahsia Affiliate Power bersedia membantu anda.

Jangan tunggu esok atau lusa. Lepas baca terus join. Jika mahu komisyen lebih terus belajar daripada mereka yang bergelar sifu affiliate. Baiklah, ini adalah senarai program affiliate 2019 iaitu sambungan daripada artikel sebelum ini iaitu Program Affiliate 2016 yang saya kira sangat menarik untuk anda sertai.

1. Onpay Solutions

Onpay Solution merupakan penyelesaian usahawan-usahawan yang mempunyai produk untuk dijual secara dalam talian sama ada dalam bentuk fizikal atau digital. Saya pasti ramai usahawan di luar sana mengalami kesukaran mengurus pesanan yang mereka terima. Sistem Onpay Solutions akan lebih lengkap dengan pelbagai fungsi seperti borang tempahan, kupon, pelbagai kaedah pembayaran, laporan, statistik, site tracking, hebahan emel & SMS, postage tracking dan banyak lagi. Sasaran promosi produk ini adalah usahawan online. Buka akaun di sini secara percuma.

2. BookCafe

BookCafe merupakan portal menjual pelbagai ganre buku dalam talian. Buku-buku yang dijual terdiri daripada buku agama, buku ilmiah, novel, ensiklopedia, rujukan murid sekolah rendah dan menengan, dan banyak lagi. Peluang mempromosi buku adalah sangat cerah kerana sikap ramai rakyat Malaysia yang dahagakan ilmu. Walau bagaimanapun suka saya jelaskan bahawa komisyen produk fizikal tidak sama dengan produk digital. Komisyen untuk ini mungkin dalam 7% daripada harga. Walaupun begitu saya dapati rakan seangakatan saya menjana pendapatan sehingga 4 angka setiap bulan. Antara buku yang paling popular ialah Kembara Menuju Allah.

3. 8Coin

Jika anda kaki facebook, anda wajib menyertai program ini. Cara menjana pendapatan dengan program ini ialah anda akan mendapat bayaran apabila anda share produk mereka kepada orang lain. Komisyen rendah tetapi potensi untuk menjana pendapatan yang banyak sangat cerah. Setiap klik hasil perkongsian anda akan mendapat bayaran. Bayangkan kalau semua pengikut facebook anda mengklik iklan anda yang anda kongsi? Baiklah untuk join program ni layari 8Coin.

4.Agoda
 
Agoda ialah enjin carian hotel di seluruh dunia. Anda wajib menyertai program affiliate ini kerana setiap hari kaki travel melakukan tempahan hotel. Komisyen yang anda terima bergantung kepada nilai bilik hotel yang ditempah oleh pelanggan. Berminat boleh join sini.

Untuk kali ini cukup empat dahulu supaya anda fokus melakukan pemasaran affiliate. Saya akan sambung pada akan datang untuk program affiliate lain.


Post a Comment