Terdapat banyak program affiliate yang hebat dalam niche 'Pelancongan'. Program-program ini memberikan anda cara yang hebat untuk meningkatkan aliran pendapatan anda sambil meningkatkan pengalaman pelayar blog anda. Program affiliate Booking.com adalah salah satu yang terbaik dalam domainnya. Ia membolehkan anda menjana pendapatan melalui blog atau website anda dengan menawarkan pengunjung cara yang mudah untuk mencari penginapan yang sempurna. Dengan lebih daripada 140 juta review yang disahkan, Booking.com bertujuan untuk membantu pelawat anda memilih penginapan yang tepat untuk perjalanan yang sempurna.

Program Rakan Affiliate Booking.com memberikan anda peluang unik untuk sambungkan bisnes anda kepada platform tempahan penginapan online yang paling dikenali.

Anda boleh mendaftar untuk program affiliate dengan mengklik 'Menjadi affiliate' di bahagian bawah laman web Booking.com.

Sebaik sahaja anda mengklik pautan yang disebut di atas, anda akan dialihkan ke halaman rakan kongsi. Di sini anda boleh menyelesaikan permohonan anda dengan mengisi beberapa butiran asas. Akaun itu akan diluluskan dengan serta-merta dalam kebanyakan kes. Sila pastikan anda telah membaca Perjanjian sebelum menyertai.

Sebagai affiliate, anda mendapat akses ke dashboard peribadi. Ia mempunyai produk yang boleh disesuaikan dan mudah digunakan, dan memberi anda fleksibiliti untuk bekerja apabila anda mahu, di mana anda mahu. Anda tidak perlu menjadi pakar komputer untuk menggunakan produk affiliate. Produk ini sangat mudah dilaksanakan. Dari pautan hingga ke enjin carian, produk ini direka untuk mencipta pengalaman pengguna yang terbaik dan membantu anda menukar trafik menjadi komisyen.

Tools

Terdapat banyak tools disediakan oleh Booking.Com bagi membantu anda melakukan promosi produk yang ditawarkan seterusnya meningkatkan tempahan produk melalui blog anda. 

Antara tools yang disediakan ialan banner yang anda boleh gunakan kemudian pasang diblog anda. Booking.Com menyediakan pelbagai format banner dan tema yang sesuai. Banner merupakan alat pemasaran sesuatu produk yang paling sesuai, popular dan berkesan. Di bawah merupakan contoh banner:

Booking.com

Selain itu Booking.Com menyediakan kotak carian yang anda boleh pasang di blog anda. Ia dapat membantu pengguna membuat pilihan destinasi dan tarikh. Berikut merupakan contoh kotak carian :

Booking.com

Sebenarnya terdapat lagi banyak alatan atau tools yang terdapat dalam dashboard affiliate booking.Com dan anda boleh meneroka setiap alatan atau tools affiliate Booking.Com setelah menjadi affiliate Booking.Com

Post a Comment