Salam hormat para pembaca.


Artikal ringkas hari ini berkaitan cara menjana pendapatan program affiliate Shopee. Anda tahu setiap hari ramai orang bercakap tentang Shopee. Dimana-mana orang cakap pasal Shopee. Shopee memang gedung membeli-belah popular dalam talian di Malaysia. Oleh itu mesti kena rebut peluang menjana pendapatan melalui program affiliate.

Menjana pendapatan di Shopee tidaklah susah dan tidak juga mudah sangat. Jika cara betul anda boleh menjana pendapatan sampingan walaupun sedikit tetapi berterusan. 

Saya kongsikan satu cara mudah menjana pendapatan melalui program affiliate di Shopee. Ok, anda pernah beli barang di Shopee? Mengapa anda beli? Apa kelebihan membeli di Shopee? Apa pengalaman anda menggunakan produk yang anda beli? Berdasarkan persoalan ini, anda boleh buat review setiap produk yang anda beli. 

Jika ada terbuka hati menjana pendapatan program affiliate, buka akaun di Involve Asia. Di Involve Asia anda berpeluang mempromosi banyak lagi produk daripada kegunaan dapur, fashion, sukan, pelancongan, perkhidmatan dan banyak lagi.

Cara menyertai program affiliate Involve Asia

Untuk menyertai program affiliate Involve Asia tidaklah susah. Anda hanya isi borang penyertaan secara online. Isikan maklumat yang diminta dalam borang. Setelah selesai mengisi terus hantar secara online juga. Permohonan anda bukan serta merta diluluskan. Jadi tunggu beberapa hari sebelum anda mula mempromosi produk yang ada di Involve Asia.

Sekian, semoga bermanfaat.


Post a Comment